你好,这里是薰衣。
是个排版。作品见子博。
微博→@薰衣ME聪明机智 http://weibo.com/u/1583531610
话说 不转载好吗^^

Gotta Have You - The Weepies

Gotta have you - The Weepies


不能没有你

推歌整理走这里:戳我戳我☆


Nothing else will do, I've gotta have you

再多的一切也不能替代,我必须拥有你

每次推这种歌都想圈一下某人,说好了15年要多占几个我的作品昂☆

主唱的声音有一种特别的质感,感觉棒棒的【虽然我形容不出来【


歌词和翻译来自百度

Grey, quiet and tired and mean

苍白,安静和疲倦和烦厌

Picking at a worried seam

尝试着浅忆不快的往事

I try to make you mad at me over the phone

我想通过电话让你为我疯狂

Red eyes and fire and signs

哭红的眼睛,炽热的火,这是一切的象征

I'm taken by a nursery rhyme

我被儿时的歌谣带走

I want to make a ray of sunshine and never leave home

我想乘上阳光回来,再也不离开


No amount of coffee

再多的咖啡

No amount of crying

再多的尖叫

No amount of whiskey

再多的威士忌

No amount of wine

再多的美酒

No, no, no, no, no. Nothing else will do

不不不不不,再多的一切也不能替代

I've gotta have you

我必须拥有你

I've gotta have you

我必须拥有你


The road gets cold

道路慢慢变得冷清

There's no spring in the middle this year

即便是六月份也感觉不到春天的气息

I'm the new chicken clucking open hearts and ears

我此时就像那只敞开心扉咕咕轻啼的小鸡

Oh, such a prima donna

哦,这样一个爱闹脾气的人

Sorry for myself

我为我自己难过

But green, it is also summer

即便是在绿色的夏天

And I won't be warm till I'm lying in your arms

直到我躺在你怀里的时候,才感受到什么是温暖


No amount of coffee

再多的咖啡

No amount of crying

再多的尖叫

No amount of whiskey

再多的威士忌

No amount of wine

再多的美酒

No, no, no, no, no. Nothing else will do

不不不不不,再多的一切也不能替代

I've gotta have you

我必须拥有你

I've gotta have you

我必须拥有你


I see it all through a telescope:

我通过望远镜看到这一切

Guitar, suitcase, and a warm coat

吉他 衣箱还有温暖的外套

Lying in the back of the blue boat, humming a tune

躺在蓝色的小船上,轻轻地哼唱

Hmmmmmmm

嗯……


No amount of coffee

再多的咖啡

No amount of crying

再多的尖叫

No amount of whiskey

再多的威士忌

No wine

再多的美酒

No, no, no, no, no. Nothing else will do

不不不不不,再多的一切也不能替代

I've gotta have you

我必须拥有你

I've gotta have you

我必须拥有你


No amount of coffee

再多的咖啡

No amount of crying

再多的尖叫

No amount of whiskey

再多的威士忌

No amount of wine

再多的美酒

No, no, no, no, no. Nothing else will do

不不不不不,再多的一切也不能替代

I've gotta have you

我必须拥有你

I've gotta have you

我必须拥有你


I've gotta have you, gotta have you

我必须拥有你,必须拥有你

I've gotta have you

我必须拥有你

评论 ( 2 )
热度 ( 27 )

© 薰衣酱☆ | Powered by LOFTER